11 marca 2013

Domowy kącik logopedyczny :)

Podobno im więcej dziecko robi głupich min tym lepiej dla rozwoju mowy :) No i fajnie! Jest okazja żeby się powygłupiać :)
W związku z tym że śmiech to zrowie, wygłupów nigdy dość a także profilaktycznie i zapobiegawczo stworzyłam nasz mini domowy kącik logopedyczny.

Mamy taki fajny kąt w którym są lustra w narożniku (zrobiony z resztą ze względu na Oli) i to w nim młoda najczęściej przebywa bo oczywiście musi się pooglądać z każdej strony ;)
Żeby jej tam nudno nie było przykleiłam prawie przy samej podłodze malutki koszyczek a do koszyczka włożyłam wydrukowane obrazki z minami do zrobienia (zdjęcia znalazłam w sieci).





Część min jest jeszcze za trudna, ale przynajmniej wie co ją czeka ;)
Na początku wszystkie miny ćwiczymy razem, albo raczej mama pokazuje a Oli próbuje zrobić tak samo (na zdjęciu jak widać próbuje również Miki ;)).


A kiedy mama jest zajęta albo Oli podchodzi sama do lustra już wie co robić ;)



Bardzo fajna zabawa :) Polecamy i większym i mniejszym :D
xxx true xxx

12 komentarzy:

  1. Muszę takie minki znaleźć dla moje córki,bo tez uwielbia tego typu zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne miny - pobawimy się też tak przed lustrem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, wczoraj wieczorem przypadkowo natknęłam się na Pani stronę i spędziłam na jej oglądaniu ponad dwie godziny (spisałam sobie kilka świetnych pomysłów). To naprawdę kreatywne co robi Pani z córeczką. Po prostu wspaniałe. Ja dzisiaj zrobiłam z moimi córeczkami (Helą 2,5-letnią i Jagódką 5-letnią) niebo, pudełko z zapachami i wyrysowałam na kartkach obrysy nakryć do stołu. Dzieci świetnie się bawiły. Bardzo dziękuję za natchnienie:) Ps. chciałabym bardzo wykonać z dziewczynkami mapę świata, jeśli mogłabym poprosić o bardziej szczegółowe wskazówki byłabym wdzięczna. pozdrawiam serdecznie, Joanna z Warszawy

      Usuń
  4. Pomysłów Ci nie brakuje Aneczko :)oczywiście świetnych.My tez robimy miny w domu ale do siebie nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyłaczycie sie do zabawy? :) http://kreatywnymokiem.blogspot.com/2013/03/tworcza-wielkanoc-z-dzieckiem.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :) i te cudowne minki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na te karty z minami. Pozdrówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa i zachęcam szczerze do wypróbowania bo zabawa przednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no troche przesady co ty robisz. kup poprostu zabawki a dziecko samo bedzie sie bawic

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnościć Ty Anonimie (pomijam fakt że piszesz anonimowo co świadczy o braku personalnej odwagi do wyrażania krytyki)jesteś super rodzicem co najmniej 3 dzieci, które są geniuszami i wychowują się same... nie potrzebują żadnej stymulacji a swoje pasje rozwijają same bez niczyjej pomocy?

    W takim razie gratuluję :)
    Nie musisz do nas zaglądać a tym bardziej komentować, nikt Cię do tego nie zmusza.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mummy and the Tot Copyright © 2012 Cookiez is Designed by Bread Machine Reviews | by Blogger Templates | modified by Vent