1 grudnia 2014

Inspiracje Mikołajkowe

Już grudzień więc za chwilę będą Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia a co za tym idzie - prezenty. Jak zawsze mam dylemat co wybrać, z czego zrezygnować (bo wszystkiego się nie da) i co podpowiedzieć rodzinie jeśli pytają :)

W tym roku zadanie podwójnie trudne bo muszę wybrać prezent dla Oli, która już ma jakieś swoje zainteresowania i dla Mieszka, który ma dużo zabawek po siostrze.

Koniec końców wybrałam kilka rzeczy ale pokażę Wam nad czym się zastanawiałam i co brałam pod uwagę:

Dla mojej czterolatki:

Lotta z ulicy Awanturników. Mamy 'Lotta 3 opowiadania' i Oliwka jest zakochana w niej







Literkowe korale do nawlekania

Puzzle anatomiczne

I pozostając w temacie - Czy Zuza ma siurka


Z 9-miesięcznym Mieszkiem było gorzej bo dużo rzeczy jest w domu więc nie chciałam kupować kolejnej, podobnej zabawki. Ale udało mi się wyszukać różne różności jakich nie mamy, ani nawet podobnych :)

Tęczowe klocki - to klasyka

Autotransporter Bajo

Przyssawki Squigz Baby

Układanka koła zębate

Klocki Rubbabu

Kule Bajo

Ośmiorniczki


xxx true xxx

4 komentarze:

  1. Te odlewy gipsowe wygladaja bardzo ciekawie!
    Mikolajowa lista zyczen jest w tym roku baaaardzo dlugga, powiedzialabym nawet, ze za dluga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tych odlewów, będziemy sprawdzać w przyszłym tygodniu ;)
      Hahah ach te listy mikołajkowe, mogłyby nie mieć końca haha

      Usuń
  2. zastanawiam się co chodzi z tymi myszami w serze :) u nas na mikołaja chłopcy dostaną poduszki z ulubionym motywem, książeczkę z tym motywem i małą słodkość,a na święta puzzle,bo akurat na to mają fazę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ser to ćwiczenie na paluszki, jest bardzo rozciągliwy i można chować w dziurki myszki i je wyciągać. Fajna sprawa.
      Ech... u nas puzzle jakoś nie cieszą już :( chociaż Oli też dostanie ze swoją ulubioną bohaterką z bajki więc może znowu je pokocha? Wszystkiego dobrego dla Was

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mummy and the Tot Copyright © 2012 Cookiez is Designed by Bread Machine Reviews | by Blogger Templates | modified by Vent