2 grudnia 2012

Zakupy Internetowe... uwielbiam!

Dokładnie tak! Uwielbiam zakupy przez Internet. 

Nie da się ukryć że ostatnio moje poszukiwania dotyczą głównie tematyki dziecięcej :D

Lubię bardzo... zwłaszcza gdy znajdę ofertę nie do odrzucenia :D


Ostatnio znalazłam takie cudeńko! 

Moje zamiłowanie do drewnianych zabawek dało upust w postaci takiego oto zakupu :D

Drewniane domino dotykowe oraz drewniane skrzyneczki dźwiękowe w których są cztrery pary dźwięków.

A to wszystko razem z przesyłką wyniosło mnie 37zł :D:D

Zabawki co prawda używane ale w stanie bardzo dobrym... piękne no!





xxx true xxx

11 komentarzy:

  1. Ale żeś znalazła!!!!!!!!
    Powiem Ci, że gdybym widziała, też bym licytowała. Świetne, szczególnie te domino dotykowe jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz że to było 'kup teraz'? :D:D za 25zł plus przesyłka :D:D

    Fskt domino jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze ale super rzeczy! Bardzo mi się podobają i cena mi się podoba. Zabawki drewniane kocham miłością wielką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania, teraz to szczęka mi opadła ;)
    Myślałam, że udało Ci się tak tanio wylicytować.
    pozdrówki

    ps. szczęka jeszcze nie wróciła na miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Pati - podzielam miłość do drewnianych zabawek :D
    @coscik - też nie mogłam uwierzyć w tą cenę dlatego od razu kupiłam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) A cena jeszcze fajniejsza :D Też uwielbiam zakupy przez internet. Czasem się nawet zastanawiam, czy nie jestem od nich uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hihii mam to samo :D może trzeba założyć jakąś grupę wsparcia (finansowego najlepiej ;)) dla uzależnionych od zakupów przez Internet :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak to ja mam na imie Patrycja i wstępuję do tej grupy uzależnionych
    pozdrawiam dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  9. :D:D No to witamy kolejną uzależnioną w klubie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię zakupy przez internet. Mają tylko jedną wadę trzeba czekać na przesyłkę. Uściski dziewczynki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi a dla mnie to zaleta ;) zawsze jest ta chwila oczekiwania :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mummy and the Tot Copyright © 2012 Cookiez is Designed by Bread Machine Reviews | by Blogger Templates | modified by Vent