25 sierpnia 2012

Powitanie - jak zacząć?



Witam serdecznie :)

Blog Mummy and The Tot - Dzielnej Oliwki edukacja od kołyski jest kontynuacją bloga Dzielna Oliwka, ale pozbawiony szczegółów z życia osobistego. Chcę się z Wami podzielić tym co robimy z Oli jednocześnie zachowując prywatność. Blog powstaje również 'na pamiątkę' naszych poczynań. A jeśli komuś przydadzą się nasze pomysły do zabawy czy nauki to ucieszy mnie to bardzo :)






Obecnie Oliwka ma prawie 2 lata ale zaczęłyśmy gdy miała 7-8 miesięcy... postaram się wrócić pamięcią do tego co kiedyś przerabiałyśmy i opisać. Może komuś się to przyda :) Posty będą się przeplatać, obecne działania z tymi które robiłyśmy już dawno... wszystko w miarę moich możliwości czasowych.

Czym się zajmujemy?

Zaczęłyśmy od czytania Domanem, po pół roku wprowadziłam matematykę Domana. Ostatnio wprowadzam elementy Montessori, ale jeszcze muszę się doszkolić w tym temacie ;) 

Igła mnie nie parzy więc szyję zabawki dla Oli i przygotowuję materiały edukacyjne... ale nie ukrywam, że korzystam też z tych udostępnionych przez inne mamy :)

Całość bloga podzieliłam na kilka działów:
  • Doman
  • Montessori
  • Książki - dla dzieci 
  • Poradniki dla rodziców - moje skromne zdanie o poradnikach które czytałam
  • Przedziały wiekowe: 0-6, 6-12, 12-18, 18-24... są to umowne przedziały gdyż każde dziecko rozwija się inaczej. Tutaj będę wrzucać to co się nadaje dla tych przedziałów wiekowych
  • Muzyka/dźwięki
  • Małe paluszki - czyli rozwijanie małej motoryki
  • Języki - również polski :)
  • Ruch - duża motoryka
  • DIY - czyli zrób to sam. Tu będą zabawki i inne pomoce do wykonania samemu oraz te które sama wykonałam
  • BLW - Bobas Lubi Wybór czyli alternatywa do karmienia łyżeczką, którą stosujemy wraz z łyżeczką bo moje dziecko to niejadek ekstremalny ;) 
  • Maminy kącik - coś dla mamy... lub taty ;) To co możemy zrobić dla siebie wkładając w to niewiele pracy i uzyskując fajny efekt
  • Do pobrania - to czym się będę z wami dzielić: szablony, prezentacje i inne gotowce ;)
  • Zabawki i pomoce - te kupne oczywiście ;) które mamy i uważam że warto je kupić

W miarę upływu czasu będą pewnie będą się pojawiać nowe działy lub podziały... wszystko wyjdzie w praniu ;)

Mam nadzieję, że każdy się tu odnajdzie i znajdzie coś dla siebie :)

Rozgośćcie się proszę :)
Ania

xxx true xxx

2 komentarze:

  1. Absolutnie rewelacyjny blog- przeczytany za jednym posiedzeniem (prawie) dodaje do ulubionych i będę Waszym częstym gościem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Cieszę się że Ci się u nas podoba i że z nami zostajesz :)
      pozdrawiamy ciepło
      Ania i Oli

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mummy and the Tot Copyright © 2012 Cookiez is Designed by Bread Machine Reviews | by Blogger Templates | modified by Vent